13.4.2015

IHAN KUKISSA

"Tartu kädestä käteen, laula sielusta sieluun. Kasta varpaat kylmään veteen, hyppää täysillä joutsenlauluun. Sillä sinä ja minä, niin elävinä. Pystymme kuulemaan, jos kuussa alkaa tuulemaan." Kai on ihan okei kuunnella täysin samaa biisiä jo toista päivää putkeen? Kuulin Haloo Helsingin uuden sinkun muutama päivä sitten eikä kyllä pitkään aikaan ole mikään suomenkielinen kipale kolahtanut näin rytinällä. Meitsin kevät rullailee muutenkin erinomaisin fiiliksin eteenpäin ja pohdin äsken pyörän selässä viipottaessani jälleen kerran sitä seikkaa että miten ihanaa tämä elämä onkaan. :) Silloin tällöin on mahtavaa mietiskellä asioita. Kevät on muutenkin jännittävää aikaa, olin nimittäin lauantaina ja sunnuntaina ensimmäisissä duunikoulutuksissa enkä kertakaikkiaan malta odottaa että työt alkavat. Siitä se meikäläisen kesä sitten kunnolla rysähtääkin käyntiin. Jiihaa!

Viime päivien viipotukset aiheuttivat muutaman päivän blogihiljaisuuden mitä en ollut suunnitellut ja tänään mun piti nähdä ystävääni joka joutuikin menemään töihin joten päätin pitää rentouttavan Jonipäivän. Mun vaaterekki räsähti vähän aikaa sitten ja olen tänään puuhastellut muunmuassa uuden rekin parissa. Vaatteista puheenollen, olin oikea kukkaispoika eräänä aurinkoisena päivänä viime viikolla. Punainen on mun inhokkiväri vaatteissa ja omistan todella vähän punaisia vaatteita. Vaikka en yleisesti pidä punaisista vaatteista, viininpunaiset vaatteet miellyttävät. Kiskaisin burgundinpunaiset samettihousuni jalkaan ja matchasin niihin laukun ja ruusukaulakorun. Joku saattaa muistaa että ihan omin pikku kätösin näitä ruusukaulakoruja loihdin viime vuonna muovilusikoista. Ruusukorun lisäksi keväisiä viboja asuun toi kukkakuosi mitä löytyi sekä takin hihoista että t-paidasta. :)

kengät Skopunkten / housut H&M / t-paita Weekday / takki Bershka /
kaulakoru DIY / aurinkolasit Ray-Ban / laukku Zara
 
Jos tutoriaali kiinnostaa, tästä klikkaamalla pääset kurkkimaan ohjeet kaulakorun tekoon. Oikein ihanaa alkanutta viikkoa! Mulla on todella energinen olo joten taidan lähteä kauniin päivän kunniaksi vielä kävelylle. Neonkeltaiset lenkkarit jalkaan, arskat silmille ja napit korville...
TARTU KÄDESTÄ KÄTEEEEEEEEEN! ♪ ♫ ♪
 
 

6 kommenttia:

  1. oih mistä oot löytänyt noin täydelliset Ray-Banit? Oon haaveillu itsekin just tuollaisista ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt pistit pahan sillä sain noi lahjaksi. :D Kyllä ton tapaisia luulis löytyvän, vähän kun googlettelin niin tuli vastaan tuon tyylisiä. :)

      Poista
  2. toi biisi on todella ihana! kuten asusikin, Joni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Pakko taas kuunnella kun luin kommenttisi. :D Kiitos. :)

      Poista
  3. Nyt täytyy kyllä sanoo, että muhun ei kyseinen biisi iske yhtään :D pyrin kaikin mahdollisin keinoin välttämään haloo helsinkiä, ei oo ihan mun juttu... Mut sen sijaan toi sun asu on aivan täydellinen! Tykkään erityisesti tosta takista<3 Sä kuulostat tässä postauksessa vähän multa aurinkoisina päivinä :D oon ite vähän ehkä liikaa auringonmukaaneläjä (onks toi ees sana..? :D ) mut siis mun mielialat tuppaa menemään välillä sään mukaan, joten tiiän tosi hyvin, mitä meinaat tässä energisellä ololla :) jee, kevät on meidän aikaa ! ;)
    -Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haloo Helsinki! kyllä jakaa mielipiteitä. :D Kiitos kehuista Johanna. <3 Ihanaa, me kevätihmiset. ;) Annetaan mennä!

      Poista