22.11.2014

CAN'T KEEP CALM, IT'S MY BIRTHDAY BITCHES

VUHUUUU!!!! Tänään on maailman paras päivä ja mikäs muukaan se olisi kuin meikäläisen synttärit! Kaikki varmasti tietävät kyseisen juhlan olevan ultimaattinen lempijuhlani ja teenkin siitä joka vuosi melkoisen numeron, heh. Rakastan vanhoja valokuvia ja jotenkin aina syntymäpäivieni alla alan selailemaan minusta räpsittyjä lapsuuskuvia. Jokaiseen liittyy ihania (tai noloja...) muistoja. Tietenkään kaikkia en voi muistaa mutta useimmat säilyvät mielessäni ikuisesti. Hieman tässä herkistyy kun ikäviisari osoittaa kahtakymmentäkolmea. Siis 23, miten aika vieriikin niin nopeasti. Mulle lapsuus oli mielettömän ihanaa aikaa ja siitä etten ikinä menettäisi sitä tiettyä lapsenmielisyyttä itsestäni on minulla Peter Pan muistuttamassa käsivarressani. Ei sillä etteikö aikuisuuskin maistuisi. ;)Elämä on ihanaa ja ihmiset siinä vielä ihanempia. ♥

Mulla on ollut ihan järkyttävä kiire valmistella syntymäpäiväjuhliani mutta ehdin paniikeissani skannaamaan muutamat valokuva-albumin helmet tietokoneelle ja mikäs olisikaan parempi tapa juhlistaa syntymäpäiviä omassa blogissa kuin heittää kunnon throwbackit lapsuuteeni.

Hetki tämän kuvan ottamisen jälkeen kaaduin portailta rautaiseen jalkojenputsaus-hässäkkään. Tästä kahakasta lähtien mulla on ollut ylähuulessani arpi muistuttamassa tapahtuneesta.
 
"Riittää jo!"
 
Iloinen kiipeilijä. Olin myös intohimoinen lintufani hieman kasvettuani. Ehkä kuva oli enne, huomatkaa oikealla töröttävä linnunpesä. 

Käytiin mummin kanssa usein kävelyllä "hylätyillä veneillä" ja meitsin lempipuuhaa oli pomppia veneestä toiseen ja mummi kauhuissaan pelkäsi minun jysäyttävän päin venettä.

Koulu alkoi! Jos mun pitäisi pukeutua kuin lapsena, valitsisin ehdottomasti tämän asun. Mulla on toi reppu jota koristaa Mikki Hiiri vielä tallella. Pitää varmaan luoda asu uudelleen. ;)

Saatiin jostain sammakkoasu josta pidin hurjasti. Älkää kysykö miksi..

Mun ja siskon lempipuuhaa oli leikkiä inkkareita ja meillä oli maailman pähein tiipii!

Rakastin pienenä Tarzania! Taidan haaveilla hänen vatsalihaksistaan jo tässä kuvassa...
 
Naamiaisasut lähellä sydäntä jo pienenä. Kyllä tolla varmasti sketsihahmokisan voittaisi.

Kattokaa nyt, todellinen lintubongari. Ja maailman pähein paita, mistä noita saa?!
 
Jonna meikkas musta Hessu Hopon. :)
 
Otin selfieitä jo kauan ennen kuin ne olivat cooleja!
 
Olin superkateellinen kun Jonna sai Spaissarit-paidan ja vaadin tietysti oman. Niinpä.
 
Tähän kuvaan on hyvä lopettaa. Oon ollu aika fabulous jo lapsesta lähtien! Postailen juhlaraporttia myöhemmin, nyt alan valmistautumaan mahtaviin juhliin, tulee totisesti ihana syntymäpäivä.
 
Saa (täytyy) onnitella! ;)
 
 

6 kommenttia:

  1. hyvää synttäriä sulle ihanuus ♥ vietä oikein railakkaat pippalot, kerran sitä vaan eletään! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin tyylikkäästi myöhässä suuret kiitokset ihana. <3 Vietin railakkaat pippalot ja oli oikein hauskaa. ;)

      Poista
  2. Ihania lapsuuskuvia! Mulla ja mun pikkusiskolla oli aikoinaan myös samanlainen tiipii :D
    Toivottavasti tulee hyvät bileet :) siispä oikein paljon onnea synttäreiden johdosta!! :)
    -Johanna

    VastaaPoista
  3. Hyvää syntymäpäivää <3 tollanen postaus missä loisit ton asun uudelleen ois ihan mahtava! :)

    VastaaPoista